loading...
مرکز موسیقی حنان
میثم بازدید : 1501 سه شنبه 04 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ باغ بارون زده عارف

دانلود

 

متن آهنگ باغ بارون زده عارف


من از صدای گریه ی تو

به غربت بارون رسیدم

تو چشات باغ بارون زده دیدم

چشم تو همرنگ یهباغه

تو غربت غروب پاییز

مثل من از یه درد کهنه لبریز


با تو بوی کاگل و خاک

عطر کوچه باغ نمناک

زنده میشه

با تو بوی خاک و بارون

عطر پیر یه گلابدون

زنده میشه


تو مثل شهر کوچک من 

هنوز برام خاطره سازی

هنوزم قبله ی معصوم نیازی

تو مثل یاد بازی من 

تو کوچه های پیرو خاکی

هنوزم برای من عزیز و پاکی


چشمات ادامه ی غروبه

غروب شهر خسته ی من

تو چشات کهنه ها رو تازه کردم

تو مثل یک پل عبوری

طلوع قله های دوری

مثل گل عاشق شبنم و نوری


با تو بوی کاگل و خاک

عطر کوچه باغ نمناک

زنده میشه

با تو بوی خاک و بارون

عطر پیر یه گلابدون

زنده میشه


صدای تو صدای بازی 

تو کوچه های پر غباره

لحظه ی دویدن و ترس فراره

قصه ی خوشبختی دیروز

به چشم من مثل سرابه

 

موندنت برای من تعبیر خوابه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مرکز موسیقی حنان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟