loading...
مرکز موسیقی حنان
میثم بازدید : 181 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

دل من مال خودم نیست کفیلی دارد / عشق در مکتب ما شرح طویلی دارد 
آه.... ای منتظران فرجش برخیزید / بی گمان این همه تاخیر دلیلی دارد

فرستنده : شیطون بلا


177642
1

250

جمعه ها ما زائر گل میشویم 
شاخساران توسل میشویم
خشم ما در جمعه طغیان میکند 
اشک را در چشم پنهان میکند

فرستنده : مهدی


177575
1

141

همیشه شاهد یک انتظار است
دل شیعه،،همیشه داغدار است.
بیا آقا که بی روی تو انگار
غروب جمعه ها هم مرگبار است...
،،اللهم عجل لولیک الفرج،،

فرستنده : سارا**ثنایی**


177507
1

145

عمريست در هواي خودت گريه مي‌كني
عمريست با نواي خودت گريه مي‌كني
گاهي كنار تربت مخفي مادرت
بر خاك آشناي خودت گريه مي‌كني
يك شب كنار پنجره فولاد مي‌روي
با حاجت ودعاي خودت گريه مي‌كني
شبهاي جمعه زائر شش گوشه مي‌شوي
با ياد كربلاي خودت گريه مي‌كني
با خواندن زيارت ناحيه تا سحر
با سوز روضه‌هاي خودت گريه مي‌كني
لايق نبوده‌ايم انيس غمت شويم
بادرد وغصه‌هاي خودت گريه مي‌كني
ما كه اهميت به غيابت نمي‌دهيم
از غربتت براي خودت گريه مي‌كني
هر هفته نامه‌هاي مرا مي‌زني ورق
بر حال اين گداي خودت گريه مي‌كني
كس تاب آن نداشته هم گريه‌ات شو
تنها تو پا به پاي خودت گريه مي‌كني
اللهم عجل لولیک الفرج

فرستنده : أشتَران


177491
1

147

آقا جان من گنه کار و سیع رو در حدی نیستم که شهادت پدرت را تسلیت بگویم ولی تو مولایی و به بی لیاقتی مثل من مهربانی اجازه بده اول سلامی عرض کنم خدمتت بعد بگویم مهدی جان تسلیت



177445
1

203

همه گویند :به تعجیل ظهورش صلوات، کاش این هفته بگویند :به تبریک حضورش صلوات.

فرستنده : Arvin


177344
1

224

اي كاش بشنوم به قنوت شما شدم
من شامل دعاي تو يا ايها العزيز
قلبم گرفته است به داد دلم برس
تا حس كنم صفاي تو يا ايها العزيز

فرستنده : مهدی


177263
1

276

آقایم شاعر نیستم که برایت شعر بگویم،اما،
هروقت،
هرزمان،
هرکجا،
دلم هوایت را کردتنها زیر لب میگویم:"بیا،فقط بیا"
لایک:الهم عجل لولیک الفرج

فرستنده : لوک بدشانس


177195
1

129

من سوگوار بر سر هر دار مي روم
شايد شوم فداي تو يا ايها العزيز
اين روز ها ز امدنت مژده مي رسد
بر دل رسد صداي تو يا ايها العزيز

فرستنده : مهدی


177099
1

443

دین من یک کرشمه از تو بود
نیت هر نماز ادرکنی
تو امام نیازمندانی
ای مسیحای ناز ادرکنی

فرستنده : مهدی


176988
1

211

امام زمان (عج): وجود من برای اهل زمین سبب امان و آسایش است، همچنان که ستارگان سبب امان اهل آسمانند.

فرستنده : erudit


176901
1

184

ای دوست داران و عاشقان حسین، محرم آمد و منتقم خون شهدای محرم و کربلا نیامدف دعا کنید قبل از پایان محرم بیاید

فرستنده : شبگرد


176875
1

114

در سراپرده چشمان خود آن چشم به راه!
نازنينا! نفَسى اسبِ تجلّى زين كن 
كه زمين، گوش به زنگ ست و زمان، چشم به راه
آفتابا! دمى از ابر برون آ، كه بُوَد 
بى تو منظومه امكان، نگران، چشم به راه

فرستنده : مهدی


176780
1

133

رخ زيباى تو را، ياسمن آيينه به دست 
قد رعناى تو را سروِ جوان چشم به راه
در شبستان شهود اشك فشان دوخته اند
همه شب تا به سحر خلوتيان چشم به راه

فرستنده : مهدی


176430
1

174

گر قلب خسته دارم شمشير بسته دارم
پيرم ولي جوانم در انتظار مهدي
اي پيك هر شب من لبيك بر لب من

اين است ارمغانم در انتظار مهدي

فرستنده : مهدی

 

 

 

176380
1

201

مهدی جان: ویرانه نه آنست که جمشید بنا کرد ‎ویرانه نه آنست که فرهاد فرو ریخت
ویرانه دل ماست که هر جمعه به یادت صد بار بنا گشت و دگر بار فرو ریخت

فرستنده : $$ طلائی$$


176262
1

109

باشد گواه صبرم چشمان پر ز ابرم
وين اشك خونفشانم در انتظار مهدي
با سوره تبارك در اين مه مبارك
همچون فرشتگانم در انتظار مهدي

فرستنده : مهدی


176157
1

389

اینجا کسی برای تو جا وا نمیکند.!
این خاک احترام به دریا نمیکند.
نامت برای دفع بلا روی طاقچه است
ورنه کسی نگاه به آقا نمیکند.

"اللهم عجل لولیک الفرج"

فرستنده : 007


176052
1

174

يادم بده ساعتم را .....براي کدام جمعه کوک کنم.....
آمدنت را....ثانيه ها فرياد ميزنند.....
يک روز که آخر هفته است.....
و تو اي آخرين مسافر، يک بار براي خدا....
به ساعتت نگاه کن....امروز جمعه است....
""آي ثانيه دوازدهم، خدا کند که بيايي!""

منتظران مهدى(عج)

فرستنده : *L*O*V*E*


176002
1

203

أین بقیةالله ... مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما

فرستنده : محمد


175991
1

152

فرازی از دعای ندبه
بسيار سخت است بر من كه خلق را همه ببينم و ترا نبينم و هيچ از تو صدايى حتى آهسته هم بگوش من نرسد. بسيار سخت است بر من بواسطه فراق تو؛ و اينکه تو به تنهايي گرفتار باشي و نالة من نيز به حضرتت نرسد و شكوه به تو نتوانم. به جانم قسم كه تو آن حقيقت پنهانى كه دور از ما نيستى. به جانم قسم تو آن شخص جدا از مايى، كه ابداً جدا نيستى.



175936
1

159

گر پرده ز رخ باز نماید مهدی

از خلق جهان دل برباید مهدی

ای شیعه چنان منتظر مولی باش

گویی که همین جمعه میاید مهدی

یا رب الحسین ،اشف صدرالحسین بظهورالحجه

فرستنده : گل نسترن


175928
1

130

جمعه به جمعه نالم ناله برد مجالم
ياسين و ندبه خوانم در انتظار مهدي
من نذر صبح نورم وقف شب ظهورم
زنده اگر بمانم در انتظار مهدي

فرستنده : مهدی


175897
1

271

كوفيان با "ظهور" حسين(ع)

و ما با "غيبت" تو 

امتحان شديم !

براستي كداميك سخت تر است؟!

ظهور يا غيبت ؟

العجل يا مولا

فرستنده : سارا**ثنایی**


175859
1

283

در بين هر مناجات با وعده ملاقات
ساعات بگذرانم در انتظار مهدي
شب تا سحر بسوزم ديده به در بدوزم
چون شمع نيمه جانم در انتظار مهدي

فرستنده : مهدی


175827
1

462

آهای دختــــــــــــر
حیای فاطمه زهرایت چه شد؟!
آهای پســــــــــــر
غیرت امیرالمومنینت کجاست؟!
نمیخواهی کمی به خودت بیایی؟
به خدا درد دارد.....مهدی را می گویم
از بس تنهایی و غربت کشیده....

فرستنده : نیکی4


175765
1

287

آقام آقام آقام آقام 
..........تو مدینه مهمون فاطمه ای
.............. یا که امشب زایر الغمه ای
....................... یا نشستی کنار قبر حسین
................................. اونجا گرم نوحه و زمزمه ایی
آقام آقام آقام آقام آقام....
....شاید امشب رفتی به شهر دمشق
.............. به زیارت زینب بانوی عشق
........................ تو که امشب تو اون حرم رفتی
............................. به عیادت رقیه هم رفتی؟
تو بگو امشبو آقا کجا رفتی؟
.....به نجف یا به سامرا رفتی؟
..........یا که رفتی به روضه ای غمگین
......تو بقیع با صدای ام البنین.......
آقام آقام آقام آقام ........"بنیامین بهادری"

●○•°●○•°فرارسیدن ایام حزن انگیزمحرم رابه آقاومولایمان حضرت حجه ابن الحسن تسلیت عرض مینمایم ●○•°●○•°●○•°●○•°

برای سلامتی آقاامام زمان درایام سوگواری محرم "صلوات"●○•°



175761
1

211

‏>‏> آقاي خاص <<
ای که عمّامه‎ ی عزّت به روی سر داری
خُلق و خوی نبوی ، صولتِ حیدر داری 
عصمتت فاطمی و غیرت تو عبّاسی است
(آن ‎چه خوبان همه دارند تو بهتر داری)
در قنوت سحر خویش به یادم هستی
مهربان ! ارثیه از حضرت مادر داری 
بهترین ذکر شب و روز حسین است حسین
به خدا نام جگر سوز حسین است حسین
اللهم عجل لولیک الفرج

فرستنده : أشتَران


175648
1

333

دستي به سرگذارم دستي به سينه دارم
الغوث و الامانم در انتظار مهدي
ابر كرم بباران بر كوي سربداران
بر كف گرفته جانم در انتظار مهدي

فرستنده : مهدی


175536
1

343

جان آقام ( عج ) . . .

خواستم شکوه نمایم ،به دلم بد آمد.
یادم افتاد،کسی هست که خواهد آمد.

عطر نرگس ،همه جا آید و گل میخندد.
چه شبی میشود آن شب که علم بردارد.

الّلهُـــمَّ عَجِّــــــلْ لِوَلِیِّکَــــــ الْفَــــــــرَج الساعة

فرستنده : ALIREZA

 

 

175451
1

252

قـائـم مـقـام احـمـد مـرسـل ولـي عـصــر
اي از قـيـامـت تـو قـيـامـت بـپـا بـيـا
در انـتـظار تـوسـت «حياتي»‌به روزگار
اي مـشـعـل هـدايـت اي رهـنـمـا بيا

فرستنده : مهدی


175418
1

207

كنار ريل قطار مينشينم تا تو از راه برسي

دل خوشم كه رازم را حتي سنگ ها هم ميفهمند

ميخندم به روزگار خودم كه روزگار یتیمی ست

پاييزم را با انتظار دست هاي تو شروع كردم

فصل باران هاي بيگاه و خيابان هاي خلوت

الهم عجل لولیک الفرج

فرستنده : مح3ن kerمانشاهی


175241
1

219

چـشـم جهان ز دوري روي تو شد سپـيد
اي يــادگــار سـلـسـلـه انـبـيــا بــيــا
تـا كي بـه پـشـت پرده غيبت نهان شوي
اي پور عسكري،‌خلف مرتضي بيا

فرستنده : مهدی


175194
1

191

ای دل بشارت می هم خوش روزگاری میرسد
یادرد وغم طی می شود یاشهریاری میرسد
ای منتظر غمگین مشو قدری تحمل ببیشتر
گردی به پا شد درافق گوئی سواری میرسد
الله عجل لولیک الفرج

فرستنده : ترک رشتی


174922
1

201

مـا را ز تـيـر طـعــنـه اغـيــار وارهـ‍ـان
مـرديـم ز انـتـظـار رخـت ، منجيا بيا
كـشـتـي ديـن فـتـاده بـگـرداب اضـطراب
نـوح نـجـات خـلـق، تـوئـي ناخدا بيا

فرستنده : مهدی


174851
1

303

میگن یکی هست.یه روزی..یه جایی...یه وقتی..سفری دارد به زمین..
حالا کی و کجا باشد نمی دانم.....
میگن منتظر است اجازه آمدنش را از خدا بگیرد...
میگن منتظر است همه ی زمینی ها یک صدا،صدایش بزنند..
آقاجان بیا..ما یک صدا میگوییم..
"اللهم عجل لولیک الفرج"..

فرستنده : سارا**ثنایی**


174799
1

230

>> آقای خاص <<
آن جمعه اي كه روز ظهور تو ميشود
دلهاي ما سراچه ي نور تو ميشود
گرد و غبار جاده ي دل را گرفته ام
روزي دلم مسير عبور تو ميشود
چشمان خيس من كه به راه تو مانده است
شرمنده ي دو پلك صبور تو ميشود
ارديبهشت ميشود اسفند باغ ما
روزي كه سبز عطر حضور تو ميشود
اين جمعه هم گذشت چرا پس نميرسد؟
آن جمعه اي كه روز ظهور تو ميشود
اللهم عجل لولیک الفرج

فرستنده : أشتَران


174777
1

285

آقـا تَـقـصیـر شمـا نیسـت ،

کـه تَـصـویـر شمـا نیسـت !

مَـن آینـه ی پُـر شـده از گـَرد و غُبـارم . . . .

فرستنده : مهدیــــه


174577
1

1004

اقا من قول میدم خودمو تو گناه کنترل کنم
شما هم قول بدید
شاید چند نفر مونده به تکمیل313نفر
شاید قسمت ما بشه
اقا بیاید گناه نکنیم
قول=لایک

فرستنده : namber(one)


174315
1

623

آقای خوبی های من .....جمعه ها چه سریع میگذرند و ما چه غافلانه مینگریم این گذشت عمر را...
ای یوسف فاطمه ،یعقوب های زمان را فریب داده اند ک منتظرت نباشند....آنها نمیدانند که شیعه آقا دارد،سرور دارد، دادرس دارد، منتقم خون ارباب دارد .....
بیا آقا جان که تقویم روزهای ظهورت خاک میخورد و خاک میخورد......... الهم عجل لولیک الفرج

فرستنده : حسن جووون


174307
1

913

میگما اقا جان عجب افتخاری دارد هم اسم بودن با تو...من که به مهدی بودنم می نازم...
حالا یه چیز جذاب تر.... چه افتخاریه در قلب تو بودن مهدی جان
لایک:اآره افتخاره

فرستنده : یک دی ماهی تنها


174286
1

340

آقا جان...
وسط جازبه ی این همه رنگ
نوکرت تا به ابد رنگ شماست
بی خیال مرذم شهر 
ذلم آقا به خودا رنگ شماست
«اللهم عجل لولیک الفرج»

فرستنده : مهدی


174154
1

317

پیامبر اکرم هرگاه سلمان را میدیدن، لذت میبردند.
امیرالمومنین نیز که مالک را میدیدند، لبخند بر لبانشان نقش میبست.
ما هم به گونه ای هستیم که امام زمان ما را ببیند و لبخند بزند و از ما راضی باشد؟

فرستنده : erudit


174082
1

359

امام زمان 
زمانی ظهور میکند که باور کنیم نیمه گمشده ی ما خود اوست.

فرستنده : علی


174062
1

221

کمرهای خود رابسته وچراغ های خود را افروخته بدارید؛شما مانند کسی باشید که انتظار آقای خود را می کشد تا هروقت بیاید و در رابکوبد بی درنگ در را برای او باز کند؛خوشا به حال آن غلامان که چون آقایشان آید ایشان را بیدار بیابد؛پس شما نیز مضطرب باشید زیرا در زمانی که گمان نمی برید پسر انسان می آید.(انجیل لوقا12؛35 36 37 40)

فرستنده : محمدرضا75

 

174043
 

می آید آری...
صبحی بهاری...
تا دشت را از دست خار و خس بگیرد...تا کعبه را از بت پرستان پس بگیرد...

برای سلامتی حضرت حجت (عج) صلوات...



173908
 

این همه لاف زن و مدعی اهل ظهور

پس چرا یار نیامد که نثارش باشیم؟

سال ها منتظر سیصد و انـدی مـــرد

آن قدر مـــرد نبودیم که یارش باشیم


ایت الله بهجت قبل از وفات

فرستنده :


173882
 

>> آقای خاص <<
میرسد روزی که بی چون و چرا می بینمت
میرسد روزی که ای شاه وفا می بینمت
عامل وصل من و تو ذوق بارانی بود
میرسد روزی که با حال بکا می بینمت
میرسد روزی که تکیه میدهی بر کعبه و
در کنار خانه ی امن خدا می بینمت
من امید وصل دیدار تو را دادم به دل 
یوسف گمگشته ی خیرالنسا می بینمت
یابن طاها یابن یاسین یابن طور آقای من
شاه دین حبل المتین کهف الوری می بینمت
اللهم عجل لولیک الفرج

فرستنده : أشتَران


173844
 

ببین كه روز سپیدم ز هجر تو شام است 
بیا و نور فكن كه چهره تو ماه من است
جدایی از تو بلایی عظیم و جانكاه است
گواه قلب حزین سردی نگاه من است

فرستنده : مهدی


173657
 

مگر در جستجوی ربنای تازهای باشیم
وگرنه صد دعا زین دست یک نفرین نخواهد شد
به مشتاقان ان شمشیر سرخ شعله ور در باد گویید 
اگر تا انتظار این است هیچ اسبی زین نخواهد شد

فرستنده : namber(one)


173609
 

وصل ار ندهد دست در این فرقت جان سوز
از بخت چه نالیم که جرم از طرف ماست
ما زنده از آنیم که در بحر تو غرقیم
غواص نشانیم که چشمان تو دریاست

فرستنده : مهدی


173570
 

بوی گل عالمی را گلستان میکند...
حضرت مهدی هزاران درد درمان میکند....
مدعی گوید که با یک گل نمیگرددبهار....
ما گلی داریم که عالم را گلستان میکند....

....اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم...


فرستنده : یا رب الحسین


173456
 

مــهــدے جــآن ؛♡❤

آلــودگے هــوا که سهـل اسـت .. !
آلودگے دلـهـایمان نیز از 【 حــد هـشـدار 】 گـذشـتـه ،

نــفــس‌هـایـمـان به شــمــاره افــتــاده .. !
ســال ‌هـاست زنـدگے‌مـان ::: تــعــطــیــل رســمــے ::: ‌ســت ...

هوآے بــآریــدن نــدآرے مــولآ ؟

فرستنده : 70* *h;vl


173297
 

_علامت__<..mahdi...khoy..75..>__اختصاصی__
اقا جان غروب جمعه نیست. جمعه هم نیست...اتفاق بدی هم برایم نیفتاده...برعکس, روز خوشحالی هم بود...اما نمیدانم چرا قلبم گرفته هست گرفتنی از جنس نبودنت.. هیچگاه تا مولایش نیاید به شادی کامل نمیرسد...نمیرسد...نمیرسد...نمیرسد...نمیرسد...به خدا نمیرسد...
لایک:نمیرسد

فرستنده : یک دی ماهی تنها


173277
 

برمشامم میرسد هرلحظه بوی انتظار
بردلم ترسم که ماند آرزوی وصل یار
تشنه ی دیدار اویم معصیت مهلت بده
تا بمیرم در رکابش با تمام افتخار
.
.
.
.الهم عرفنی حجتک

فرستنده : شب تنهايي خوب


173273
 

گر مست شده عالمی از جام نگاهت
چشمان تو جامند نم چشم تو صهباست
چشم من دلسوخته سر چشمه خون شد
جانا نظری کن که کنون چاره مداواست

فرستنده : مهدی


173094
 

از پرده برون آی دلم غرق تمناست
تقصیر دلم نیست تماشای تو زیباست
در حلقه عشاق ز رحمت گذری کن
تا جلوه حسنت نگرند از چپ و از راست

فرستنده : مهدی


173055
 

...چه انتظار عجیبی!
...تو بین منتظران هم ،عزیز من چه غریبی! 
...عجیبتر که چه آسان، نبودنت شده عادت! 
...چه کودکانه سپردم دل به قصه قسمت! 
...چه بی خیال نشستیم، نه کوششی ،نه وفایی ، فقط نشسته و گفتیم:
..."" خدا کند که بیایی!""

فرستنده : یا رب الحسین


172959
 

گفتى كه: هر كس يك نظر بيند مرا، جان مى دهد 
من هم به جان در خدمتم، گر يك نظر بينم تو را
تا كى «هلالى» را چنين زين ماه مى دارى جدا؟ 
يا رب كه اى چرخ فلك! زير و زبر بينم تو را

فرستنده : مهدی


172929
 

يك بار بينم روى تو، دل را چه سان تسكين دهم؟!
تسكين نيابد جان من، صدبار اگر بينم تو را
از ديدنت بى خود شدم، بنشين به بالينم دمى 
تا چشم خود بگشايم و، بار دگر بينم تو را

فرستنده : مهدی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مرکز موسیقی حنان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟